lørdag den 18. februar 2012

Lige kommet hjem efter jeg var oppe og træne i fitness world med min fars kusine inge. Det var super dejligt og komme op og få rørt sig, og komme på nogle andre tanker /:




Min dag blev ikke meget bedre...
Jeg ringede til min mor igen lidt senere og snakkede med hende om det, da hun pludslig brød sammen i telefonen (og hvis der noget jeg ikke kan holde til er når andre græder).
Vi ligger på også kommer min fantastiske niece Clara har ind på 6 år, og vi snakker om alt det der er sket og hvordan hun har det med det hele. Jeg kunne mærke på Clara at hun blev mere og mere trist og der kunne jeg bare mærke mine tåre presse på.
Da de skal til og gå kommer min niece snøftene hen imod og giver mig det største kram og ligger sit hoved på min brystkasse, også begyndte hun ellers bare og græde, og kunne mærke hendes tåre ned af min brystkasse, og hun begyndte og sige at hun ikke kunne undvære mig, og ikke vil efterlade mig her.
Av av det gik lige i hjertet på mig! :'(
Håber nu bare på det aller bedste, og håber ikke at jeg skal undvære dem alt for længe de to dejlige unger :'(

Nu er jeg ellers bere gået igang med og pille min reol ned, så jeg kan den få nye op i morgen (wuuuhu!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar