lørdag den 18. februar 2012

Godmorgen læsere!<3...Dum morgen alligevel! I dag vågnede jeg her klokken lidt i hlav elve, og smutter ind i stuen hvor jeg ikke kan finde min mor og min niece går og pakker ting ned i plastik pose. Begge ungerne begynder og snakke i munden på hinanden, om at de skal flytte også noget om København, og min niece siger at jeg bare skal kigge på det billede hvis jeg komme til og savne hende, og om hun godt må får en lille porcelsens (staves) engel med der er min. Så ringer jeg til min mor for og spørge om hvad der er sket, og vi snakker så lidt om det. Men min søsters og hendes to unger flytter så her fra på en lidt tragisk måde synes jeg. Hmm. Godmorgen Mathulde!:(

Håber i får en god dag, og i høre jo nok fra mig lidt senere! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar