søndag den 26. februar 2012

Hej fantastiske blog! <3... Nu har jeg ikke været inde og blogge i nogle dage, så nu får i lige fra hver dag! :)
I torsadag tog mig og to veninder op til byen og der fik jeg købt en ny gosh neglelak i rød og et pår nye kunstige øjenvipper til fredag ( kommer billeder længere nede).
Så var det fredag, og det var en super fed fest! Blev desværre nok bare lidt for fuld så blev ekstra følsom og fik snakket med en som jeg havde noget kørende med for noget lidt tid siden, og mit liv her pt kunne nok godt havde været en del bedre! Så det endte med jeg blev utrolig ked af det, men kom op på hesten igen og fik festet igennem!
Lørdag morgen, puuha. Den luftmardras jeg skulle sove på med en veninde brækkede Asbjørn sig så lige ud over, så jeg måtte sove på seks stole ( av min ryg). Ellers stod resten af dagen bare på oprydning der ovre, det var ikke skide fedt min fik det klaret! <3

Gosh rød til 59,95 kan anbefales!



Fest klar!


Min herlige sove plads...


Pisse genial ide med og putte isen i et badebasin
så det kunne holde noget af det koldt.
Kan stærkt anbefales hvis man ikke har nok køle plads! :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar