onsdag den 22. februar 2012

happy birthday!!!

I går aftes tog jeg hjem til min bedste veninde Sandie, for og fejre hendes fødselsdag her til morgen med hendes fantastiske familie :). Michelle som er hendes storesøster, hendes mor og jeg stod op klokken seks, også gik vi ellers igang med og gøre klar. Vi gik op for og væggen hende klokken halv syv med grydelåv og alting!
Gav hende ikke nogle gave i dag, efter som hun holder fest/fødselsdags fest her på fredag, og jeg glæder mig som en gal! :P Selv om jeg rigtig gerne vil fortælle hvad gaven er kan jeg desværre ikke eftersom for jeg aner ikke om hun kommer til og læse det her opslag :D

På lørdag ligger jeg nogle billeder ind af lidt af hvert fra før, efter og til festen, og kommer nok også nogle billedet af tøjet, men lige nu er jeg faktisk lidt blank omkring hvad jeg skal have på! /: Var meningen jeg skulle havde været ude og købe noget nyt tøj, men har stadig ikke fundet min pung med penge, master card, gavekorts og id i. Øv altså!
Skal i lave noget spændende i weekenden? :-) <3

1 kommentar:

  1. Hej fin blog du har.
    Måske du ville følges? tag i hvert fald gerne et kig forbi:-)
    Knus // emmabruunjespersen123.blogspot.com

    SvarSlet