søndag den 29. april 2012

Herlig søndag!

Nøjs jeg synes det har været et lækkert vejr i dag!
Så lige da vi sad i bilen på vej hjem fra København, 20 grader! Også sidder jeg inde i en bil...
Når ja bortset fra det syntes jeg at det har været en rigtig god dag i dag!
Mig og min mor startede godt nok ud med en del skænderier i morges, men det hører vel med ;).
Ved 12 tiden kørte vi til Valby begrund af vi skal have nogle nye have møbler til vores terrasse, og hold op den bliver lækker! Det er i hvert fald nogle fede møbler de har bestilt.
Når men der efter blev vi enige om og tage et smut på fisketorvet og bare gå rundt og hygge, og det var også enormt hyggeligt, og jeg fik købt mig nogle nye solbriller! Ikke særlige dyre, kun til 80 kroner i glitter.
Det ikke lige altid vi gør sådan noget efter som min far er selvstændig og faktisk arbejder 24/7...
Irreterende! Men sådan er han jo bare ;)

God søndag!
Mine nye solbriller!
<---
På vej til København
<---

Ingen kommentarer:

Send en kommentar