lørdag den 3. marts 2012

Heej søde læsere!
Nu har jeg ikke lige fået blogget i nogle dage sååå <3
Torsdag: I torsdags da jeg var kommet hjem fra skole fik jeg besøg af Kolbe, Jacob og Nikolaj da de havde været har i ti minutters tid ringede det på også stod Jeppe og Yasin der pludslig. Meget hyggeligt! Da de så var smuttet kom Marcus så på besøg og smuttet der lidt over 7 :)

Fredag: I går var jeg ikke i skole! Fik lige scoret mig i en fridag :P. Senere tog jeg over til min fantastiske veninde Sandie og senere tog vi over til nogle venner i en børnehave og hyggede der :)

I dag kom min deeejlige nevø og niece! Skønt og se dem igen!




Nyt Iphone spil jeg er begyndt og spille.
Det er altså ret sjovt! Spiller i det?:)

Sandie og mig hygger ;)

Ret sort men dagens tøj i går :)


Har i haft en god weekend? <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar