torsdag den 16. februar 2012

I det lange stykke tid jeg ikke har blogget
har jeg haft taget et par få billeder, men lover fra nu af der kommer nyt
fra mig hver eneste dag! Nu er der bare lidt og starte op på :)


Min kærlighed til jer babyer er stor!
Hvis nogle af jer søde søde mennesker ved hvor disse kan købes, så sig endelig til!! :)





Ny bluse! Wee! Ikke helt så skidt vel? :)
Party hos Rex!Super hyggeligt! Lidt fuld måske men
what the fuck. Det var en super god fest faktisk, og mit tøj bestod af:
Brune stiletter, sorte bukser, cheap monday blusen, en sort
top inden under, sort cardigan og en masse smykker!

Hygge hjemme hos min bedste veninde igennem 10 år, den maling var det hele værd! <3


Ny mobil til mig! Gik lige fra iphone 3gs til iphone 4s.
Bryder mig ikke så meget om mobilens desing,
meeeeen fuck da det:D
Så var der sku rollespil på buger king! Wuuhu
Kælke tur med John John og Sandie ;)


Dejlig varm hue til kælketurerne :)






Valentines dag. Taaaaak min søde mor!
En man ved der vil være der for en i med gang og modgang<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar