torsdag den 5. januar 2012

Længe leve hårprodukter! <3...



GODT RÅD!: Piger! Hver gang i har været i bad SKAL i bruge balsam! Fordi shampoo åbner ens hår og gør man kan få kulde skader eller varme skader i håret, og balsam lukker ligesom håret igen. Men i skal helst undgå og få det kørt i hovedbunden efter som det kan give skæl og fettet hår.Hvis der er spørgsmål omkring det så skriv endelig!:)

Disse 4 par hårprodukter bruger jeg sådan ca. hver dag og self. mit glattejern som er fra OBH som jeg selv er meget tilfreds med:)

Den lille sorte hairdo er hår puder som jeg bruger hver morgen! Synes næsten det er bedre en hårlak, ellers er den super god til hvis ens hår lige ser lidt fettet ud en morgen.

Ghd produktet bruger jeg også hver morgen når jeg skal glatte  mit hår, for det skulle gøre ens hår er lettere og glatte.

Got2b sprayen bruger jeg også hver morgen når jeg skal glatte mit hår, og det gør så at ens hår ikke tager skade af varmen fra glattehjernet (kan også benyttes af hårtørning og hvis man skal have krøllet hår)

Ja hårlakken kender i vel alle sammen :P Den bruger jeg også hver morgen til at mit hår kan holde bare lidt! Når jeg skal ud og cykle om morgnen!  Og bruger altid en ny hårlak

Ingen kommentarer:

Send en kommentar