torsdag den 29. december 2011


Men hej igen gaus!
Glemte vidste lige og fortælle lidt om mig selv og hvad jeg har tænkt med med bloggen, så det kommer her.
Jeg hedder Mathilde og er 15 år og går i 9.d i normal folkeskole, så det går remelig meget af min tid med (fml). Når men jeg er stort set altid i godt humør og til tider lidt lalleglad ;)
Det jeg har tænkt mig med med  bloggen her er at jeg vil blande jer ind i min meget spændende hverdag :p. I vil både komme til og høre om mine op og nedture, hvad jeg går og fortager mig, vil vise jer billeder af mine forskellige ting, så i ligesom bliver en del af mig. Også har jeg sat mig for at jeg ville skrive på min blog hver eneste dag, så der sker lidt på den, med mindre der kommer noget i vejen. Ellers spørg i bare løs og håber i vil synes om min blog! :)
Knuus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar